"Zit je ook vastgeroest met jouw bedrijf.
Word je ingehaald door verjongerende bedrijven?
Kan het wel een beetje MAGIC gebruiken?"
Restyle Your Brand
Als de MAGIC is verdwenen
Restyle your brand
Als de MAGIE is verdwenen
Restyle your brand
Zit je ook vastgeroest met jouw bedrijf. Word je ingehaald door verjongerende bedrijven? Kan het wel een beetje Magic gebruiken?
" Er was eens een gepassioneerde ondernemer met een briljant idee. Binnen de kortste keren had hij een succesol bedrijf, met hardwerkend personeel en een goudkleurige toekomst. Het bedrijf groeide en groeide aan alle kanten. De wereld veranderde maar de ondernemer besloot zijn traditionele gedrag niet aan te passen. Want het werkte toch?
Onverwachts bleven vaste klanten weg, en voor nieuwe klanten was dit bedrijf niet vindbaar. Het ooit zo succesvol bedrijf, groeide niet meer en het personeel ging langzaam weg. De ondernemer verloor zijn energie, het vuur en het pure vermogen om gemotiveerd te blijven. Tot het breekpunt in zicht was en hij voor een keuze werd gesteld: vroegtijdig met pensioen, of een nieuwe weg in slaan? "
Herkenbaar???
Je kunt alle passie van de wereld hebben, maar als we niet onze comfortzone verlaten, worden we aan alle kanten ingehaald door de nieuwe realiteit.
Restyle Your Brand
Graph-O-magiC moedigt jouw aan om met een frisse blik naar jouw bedrijf te kijken en andere mogelijkheden te zien en te creeren. Met een beetje Magie word er nieuw leven ingeblazen, nieuwe ideeën gerealiseerd die verandering en groei stimuleert en je bedrijf een upgrade geven. Probeer enkele onverwachte oplossingen uit en kijk wat voor jou en het bedrijf, het beste werkt.
Met een aantal stappen kun je ervoor zorgen dat jij de komende jaren weer voldoening haalt uit jouw bedrijf. En dat het een boost gaat geven als jij weer de ‘oude’ passie terug hebt en laat zien.
Share my story with you
Mijn naam is Miranda Baars en ik ben een creatieve generalist.
In onze wereld bestaan er vele termen: Usability ontwerper, Grafisch vormgever, Webdesigner, Web-assistent, Art director. Ik vraag me wel eens af waarom. Volgens mij is één term genoeg: Vormgever. Je kan mij dus een "vormgever" noemen met een grote passie voor fotografie en het opknappen van oude meubels.
Al sinds ik me kan herinneren ben ik al creatief bezig. Het verbaasde ook niemand dat ik na mijn opleiding Mode & Kleding ook deze richting op ging. Na het stijlen van collecties voor de meeste opwindendste damesmerken en het ontwerpen van prints voor mijn eigen kinderkledingmerk in de jaren '00, merkte ik dat webdesigns en concepten bedenken rondom reclame uitingen ook mijn interesse trok. Ik volgde de nodigde opleidingen en richte mij op de complete verzorging van reclame uitingen in brede zin. Volgde webseminars en workshops om mijn honger voor creatieve uitspattingen te stillen.
Daarnaast fotografeer ik ook al jaren voor opdrachtgevers. Prive hou ik van het fotograferen van verlaten gebouwen, vooral geleefde materialen en bijzondere details spreken mij erg aan. En hou ik van het bezoeken van kringloopwinkels, het kopen en restylen van meubels. Door deze passie kwam ik erachter dat eigenlijk ik het leukst vind om dingen te upgraden. Of dat nu bestaande logo's zijn, huisstijl, websites of hele bedrijfsstrategieen. Mijn energie gaat stromen als ik ondernemers hun passie kan vertalen en deze opnieuw weer laat inzetten in hun bedrijf. Hun oude websites ombouwt naar een gebruiksvriendelijker site. En het upstylen van bestaande logo's en huisstijl.
Mijn stijl kan omschreven worden als een voorliefde voor gedurfde kleuren en eigenzinnige designs met een vleugje Magic. Mijn ontwerpen zorgen voor een werkelijk boeiende ervaring.
Mijn naam is Miranda Baars en ik ben een creatieve generalist.
In onze wereld bestaan er vele termen: Usability ontwerper, Grafisch vormgever, Webdesigner, Web-assistent, Art director. Ik vraag me wel eens af waarom. Volgens mij is één term genoeg: Vormgever. Je kan mij dus een "vormgever" noemen met een grote passie voor fotografie en het opknappen van oude meubels.
Mijn stijl kan omschreven worden als een voorliefde voor gedurfde kleuren en eigenzinnige designs met een vleugje Magic. Mijn ontwerpen zorgen voor een werkelijk boeiende ervaring.
Hoe gaan wij te werk?
In een vrijblijvend gesprek gaan we samen kijken waar op dit moment de meeste behoefte ligt en wat het groots effect zal hebben. Waar zit het bedrijf vastgeroest, en waar word het ingehaald door de concurrenten. Zijn er nog doelen die misschien later gerealiseerd kan worden?
Na het gesprek zorgen we voor een overzichtelijke marketing strategie. Dit kan een overzicht zijn voor upgrade van speerpunten, een kleine opdracht, of voor meerdere doelen. Bij meerdere doelen bepalen wij van te voren niet in detail wat we het hele jaar gaan doen. We inventariseren de doelen, we stellen deze in een grote lijn vast, zetten in, analyseren wat wel werkt en wat niet en we optimaliseren. Elke maand opnieuw.
Onderling vertrouwen is daarbij essentieel. Dat begrijpen wij heel goed. Daarom maken we elke maand gedetailleerde rapportages en tonen zo precies aan wat we voor onze klant realiseren.” Graph-O-Magic adviseert jou welke keuzes je moet maken door grondig te inventariseren waar je op dit moment staat en waar je naar toe wilt. Zo kan het zijn dat er tussentijds doelen worden aangepast of niet nodig zijn.
Mijn partners
Groeien doe je door samen te werken en kennis te delen.
Daarom ben ik blij met partners die stuk voor stuk specialist zijn op hun vakgebied.
Zit jij ook vastgeroest met jouw bedrijf?
Maak een afspraak met
Graph-O-magiC
voor een UPSTYLE van jouw bedrijf.
Menu
Tips & Trucs
Contact opnemen?
Van Eijkstraat 12
4132 ET Vianen
Tel: +31 6 81727597
Email: studio@graphomagic.nl
Graph - O - magiC